Nieuws

Wat is de volgende stap voor Shopping-campagnes en verkopers?

In februari hebben we Shopping-campagnes beschikbaar gemaakt voor alle adverteerders met advertenties met productvermeldingen (PLA) en in maart hebben we ondersteuning voor de AdWords API uitgebracht zodat u uw campagnes op schaal kunt beheren. Met Shopping-campagnes kunt u rechtstreeks vanuit AdWords door uw voorraad bladeren, tot op productniveau over uw prestaties rapporteren en concurrerend bieden met nieuwe waarden zoals benchmarkgegevens en vertoningspercentage. We hebben tot nu toe goede feedback van u ontvangen en willen graag met u delen hoe het verder gaat: De grootte van uw mogelijkheden bepalen met Bodsimulator Voor meer actiegerichte inzichten in uw PLA's hebben we een Bodsimulator geïntroduceerd die nu beschikbaar is in alle Shopping-campagnes. Met een Bodsimulator kunt u nu inschatten hoe bodwijzigingen van invloed kunnen zijn op uw vertoningen, klikken of kosten. Opties voor het maken van een Shopping-campagne In de komende dagen zullen wij opties toevoegen om u op weg te helpen.

Handhaving van Google Shopping-vereisten voor unieke product-ID′s

Vorig jaar hebben we aangekondigd dat we de vereisten voor unieke product-ID's binnen afzienbare tijd gingen handhaven. Zoals u weet, zijn deze vereisten noodzakelijk om de gegevenskwaliteit op Google Shopping te verbeteren. De nieuwe specificaties bieden gebruikers betere Google Shopping-resultaten en verkopers meer verkoopkansen. Dankzij de unieke product-ID's hoeven wij maar één vermelding te maken voor een product dat door verschillende verkopers wordt aangeboden. Hierdoor hebben gebruikers toegang tot een ruimer productaanbod op Google Shopping en kunnen zij eenvoudig naar de verkoper van hun keuze navigeren om het product te kopen.

AdWords API nu beschikbaar voor Shopping-campagnes

Wij helpen u graag om in contact te komen met consumenten en uw producten op internet te promoten. Als onderdeel van dit streven bieden wij sinds februari van dit jaar Shopping-campagnes aan. Deze campagnes zijn speciaal bedoeld voor adverteerders die gebruik maken van advertenties met productvermeldingen. Shopping-campagnes zijn gebaseerd op een gestroomlijnde, retailgeoriënteerde advertentie functionaliteit en bieden rapporten en informatieve concurrentie statistieken, zoals benchmarkgegevens en vertoningspercentages. Met veel genoegen laten we u weten dat u vanaf vandaag op grote schaal Shopping-campagnes kunt maken en beheren met behulp van de AdWords API.

Shopping-campagnes nu voor alle adverteerders overal ter wereld

Vorig jaar hebben we Shopping-campagnes beschikbaar gesteld voor een beperkt aantal adverteerders als een nieuwe, retailgeoriënteerde manier om hun producten op Google te beheren en te promoten. Met Shopping-campagnes kunt u rechtstreeks in AdWords door uw productvoorraad bladeren en stroomlijnen hoe u uw advertenties met productvermeldingen organiseert, er rapporten voor genereert en biedingen voor instelt. Tot nu toe hebben we goede feedback ontvangen van de adverteerders, die aangaven dat ze met Shopping-campagnes tijd hebben bespaard bij het organiseren van hun voorraad en nieuwe mogelijkheden hebben ontdekt om hun verkeer online te optimaliseren en meer verkeer te genereren. Hier volgen enkele uitspraken van verkopers. 'We zijn erg enthousiast over de mogelijkheden die Shopping-campagnes bieden.

Inzichten, innovatie en een voorproefje van AdWords in 2014

We zijn erg enthousiast over de resultaten die adverteerders hebben behaald met de innovaties in AdWords in 2013. Ik wil graag enkele verbeteringen uitlichten die adverteerders in het bijzonder hebben geholpen beter in contact te komen met consumenten en hun bedrijven te laten groeien. Ik wil ook graag een tipje van de sluier oplichten en enkele verbeteringen bespreken die we in 2014 in AdWords willen doorvoeren. Bovendien ben ik benieuwd naar uw suggesties en feedback.Succesvol zijn in een wereld waarin iedereen altijd online isMensen zijn constant online en gebruiken verschillende apparaten om te communiceren, te winkelen en vermaak te zoeken.

Google Partners nu wereldwijd beschikbaar: bedrijven profiteren van leads, nieuwe tools en nieuwe mogelijkheden

Met trots kondigen we de wereldwijde introductie van Google Partners aan: een platform voor de digitale marketing-community dat bedrijven en bureaus helpt om meer uit het internet te halen en hun business te laten groeien. Google Partners geeft toegang tot trainingen, promotie-aanbiedingen, insights en nieuwe tools om u en uw bedrijf te laten groeien. Voordelen zoals AdWords-promoties voor uw klanten en gratis certificeringsexamens zijn nu exclusief beschikbaar in Google Partners. Google Partners vervangt Agency Edge, het Google Certification-programma en Engage for Agencies. Een aantal voordelen van Google Partners zijn: Leads: kom in contact met potentiële klanten via Google Partner Search Certificeringen: leg gratis certificeringsexamens af en volg online trainingen Insights: verkrijg inzichten die zijn aangepast op uw bedrijf en uw behoeften Promotie-aanbiedingen: ontvang aanbiedingen die u kunt gebruiken om uw klanten kennis te laten maken met AdWords Kwaliteit: onderscheid uzelf in de branche door de Google Partner-badge te behalen Het is een platform dat uw werk beloont door bij te dragen aan de groei van uw bedrijf.

Introductie van AdWords Editor 10.3

Vanaf vandaag kunt u de nieuwe versie van AdWords Editor downloaden. Dit zijn een aantal hoogtepunten:  Sitelink-verbeteringen: met een nieuwe instelling voor importeren kunt u nu sitelinks importeren met dezelfde tekst, maar met verschillende URL's. U kunt ook de goedkeuringsstatus van sitelinks bekijken en beschrijvingsregels van sitelinks toevoegen of bewerken.  Demografische targeting: u kunt uw huidige demografische targeting voor AdWords toevoegen of bijwerken met de nieuwe tabbladen 'Geslacht' en 'Leeftijd' of een CSV-import.  Targetingoptimalisatie weergeven: u kunt targetingoptimalisatie in- of uitschakelen voor advertentiegroepen.

Belangrijke wijzigingen in de Algemene voorwaarden van AdWords

De volgende wijzigingen zijn van toepassing op klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika Als u AdWords gebruikt, bent u akkoord gegaan met onze Algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn belangrijk voor gemeenschappelijke overeenstemming op het gebied van algemene zaken, zoals beleid, annulering, betaling, oplossing van geschillen en aansprakelijkheid. Wegens de ontwikkelingen in onze advertentieplatforms en de wereldwijde groei moeten we een aantal wijzigingen aanbrengen om bij te blijven. Daarom introduceren we vandaag nieuwe Algemene voorwaarden voor veel AdWords-klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Wat is er nieuw? Een van de voornaamste wijzigingen in de bijgewerkte voorwaarden is dat er ondersteuning is opgenomen voor nieuwe advertentieproducten en -services.

Een betere winkelervaring voor België

Mensen gebruiken Google elke dag om producten te zoeken, te onderzoeken en in contact met verkopers te komen. Zoals u weet, werken we hard aan het verbeteren van de winkelervaring in België. Daarom doet het ons veel plezier u te kunnen laten weten dat er voortaan vaker advertenties met productvermeldingen worden getoond aan winkelende gebruikers die zoeken naar producten op Google België. Advertenties met productvermeldingen zijn zeer relevante advertenties die gedetailleerde productinformatie in de advertentie zelf bevatten, zoals een afbeelding van het product, de prijs van het product en de naam van de verkoper. Waar en wanneer worden advertenties met productvermeldingen weergegeven? Advertenties met productvermeldingen worden weergegeven wanneer we vaststellen dat een zoekopdracht een commerciële intentie heeft en er er voldoende relevante producten zijn die aan de zoekopdracht van de gebruiker voldoen.

Een betere winkelervaring voor België

Mensen gebruiken Google elke dag om producten te zoeken, te onderzoeken en in contact met verkopers te komen. Zoals u weet, werken we hard aan het verbeteren van de winkelervaring in België. Daarom doet het ons veel plezier u te kunnen laten weten dat er voortaan vaker advertenties met productvermeldingen worden getoond aan winkelende gebruikers die zoeken naar producten op Google België. Advertenties met productvermeldingen zijn zeer relevante advertenties die gedetailleerde productinformatie in de advertentie zelf bevatten, zoals een afbeelding van het product, de prijs van het product en de naam van de verkoper. Waar en wanneer worden advertenties met productvermeldingen weergegeven? Advertenties met productvermeldingen worden weergegeven wanneer we vaststellen dat een zoekopdracht een commerciële intentie heeft en er er voldoende relevante producten zijn die aan de zoekopdracht van de gebruiker voldoen.
Getoond 1–10 van 1311234567...1314

Neem contact op met iClicks

Wilt u ook een offerte? Vul dan nu het onderstaande offerteformulier in, wij zullen uw offerte aanvraag binnen 24 uur in behandeling nemen.