Remarketing

Met Remarketing van Google kan je potentiële klanten opnieuw bereiken die je website eerder hebben bezocht en ze relevante advertenties tonen op internet of wanneer ze zoeken op Google.

Breng je producten en diensten opnieuw onder de aandacht

Met remarketing is het mogelijk om een groep potentiële klanten opnieuw te attenderen op jouw producten of diensten als deze bij het vorige bezoek bijvoorbeeld geen aankoop heeft gedaan. Je kunt er zelfs voor kiezen om deze gebruikers middels een speciaal aanbod alsnog over te halen tot een aankoop, aanmelding, of een andere gewenste actie!

Voordelen

  • Bereik de gebruikers die je website eerder hebben bezocht middels zeer relevante advertenties
  • Selecteer waar de advertenties worden weergegeven via het Display Netwerk of Google zoeknetwerk

Wat is Dynamic Remarketing van Google?

Met Dynamic Remarketing is het voor bijvoorbeeld webshops mogelijk om eerdere bezoekers specifieke producten aan te bieden die zij daadwerkelijk hebben bekeken op uw website. Het voordeel hiervan is dat je een zeer relevante advertentie laat zien aan de gebruiker in kwestie waardoor de kans op een aankoop toeneemt.

"Bereik potentiële klanten die al geïnteresseerd zijn in de producten die je aanbiedt"

Remarketing en Dynamic Remarketing

iClicks heeft de afgelopen jaren veel ervaring met zowel Remarketing als Dynamic Remarketing opgedaan voor een breed scala aan websites en webshops. Hierdoor kunnen wij voor jou snel en effectief een optimale Remarketing campagne realiseren en managen. Voor jou betekent dit dat je naast de overige AdWords campagnes een krachtig middel heeft om extra omzet te genereren.

Diensten die ook interessant voor je kunnen zijn:

Samenwerken met iClicks?

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Raimond Jonkhoff

Sales Manager

Sebastiaan Pool

Online Marketing Consultant