slider

iClicks: de weg naar jouw online succes

Bepaal jouw route Wie gingen je voor?

Een nieuwe look voor AdWords Express

16 May, 2013 16:16

Wanneer u vandaag inlogt op AdWords Express, ziet u een volledig nieuwe look. Met behulp van feedback uit verschillende gebruikersenquetes van de laatste 4 maanden heeft ons team een geheel nieuwe AdWords Express-ervaring gecreeërd. Wij hopen dat u deze net zo mooi vindt als simpel en efficiënt.

Duidelijkere statistieken en rapportagegrafieken

Omdat gebruikers ons vertelden dat ze het te druk hebben om te zoeken naar de benodigde informatie, hebben we het dashboard opnieuw ontworpen. Nu kunt u in één oogopslag zien hoeveel weergaven en klikken uw advertentie heeft gegenereerd. U kunt ook resultaten tijdens een bepaalde periode vergelijken dankzij nieuwe rapportagegrafieken. Uw volgende vraag is natuurlijk hoeveel u heeft uitgegeven voor het binnenhalen van deze klanten. Hiervoor hebben we een eenvoudig cirkeldiagram toegevoegd waarmee u uw maandelijkse uitgaven kunt bijhouden.

Gepost door Charis, Inside AdWords Team

< Eenvoudiger plannen, betere rapportage: nieuwe tools voor display-advertenties Praktische tips voor biedingen (deel 1 van 6): Uw bodaanpassingen prioriteren en verfijnen >