Een nieuwe look voor AdWords Express

16 Mei, 2013 16:14

Wanneer u vandaag inlogt op AdWords Express, ziet u een volledig nieuwe look. Met behulp van feedback uit verschillende gebruikersenquêtes van de laatste 4 maanden heeft ons team een geheel nieuwe AdWords Express-ervaring gecreëerd. Wij hopen dat u deze net zo mooi vindt als simpel en efficiënt.

Duidelijkere statistieken en rapportagegrafieken

Omdat gebruikers ons vertelden dat ze het te druk hebben om te zoeken naar de benodigde informatie, hebben we het dashboard opnieuw ontworpen. Nu kunt u in één oogopslag zien hoeveel weergaven en klikken uw advertentie heeft gegenereerd. U kunt ook resultaten tijdens een bepaalde periode vergelijken dankzij nieuwe rapportagegrafieken. Uw volgende vraag is natuurlijk hoeveel u heeft uitgegeven voor het binnenhalen van deze klanten. Hiervoor hebben we een eenvoudig cirkeldiagram toegevoegd waarmee u uw maandelijkse uitgaven kunt bijhouden.

Gepost door Charis, Inside AdWords Team

< Opvallende social media updates november 2016 De AdWords-functie ′Spreadsheet bewerken′ wordt op 30 mei beëindigd >

Samenwerken met iClicks?

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Raimond Jonkhoff

Sales Manager

Stevan Otting

Online Marketing Consultant