Lisanne
Lisanne is CRO Specialist bij iClicks waarbij ze datagedreven te werk gaat en de gebruiksvriendelijkheid, conversieratio én omzet van jouw website optimaliseert. Dat is waar ze enthousiast van wordt! In haar vrije tijd besteedt Lisanne graag tijd aan haar vrienden en familie. Ze heeft vaak een druk weekend vol met dagjes uit of weekendjes weg. In de tijd die overblijft drinkt ze een (speciaal)biertje met vrienden, bezoekt ze de bioscoop en danst ze bij de dansschool in Zwolle
Lees mijn geschreven blogs
Verhoog de conversie van je website met het principe van autoriteit: 4 praktische voorbeelden
,Om je website te optimaliseren en meer conversies te genereren, is het van groot belang om te begrijpen hoe psychologische principes ingezet kunnen worden om de verkoop te stimuleren. Een van de invloedrijkste principes is het Cialdini-principe van autoriteit. Het principe van autoriteit houdt in dat mensen eerder geneigd zijn om producten te kopen van […]
Haal meer uit je website: 4 praktische voorbeelden om schaarste toe te passen
,Om meer conversies te genereren op je website, is het belangrijk om te weten hoe je bepaalde psychologische principes gebruikt om de verkoop te stimuleren. Een van de meest effectieve principes is het Cialdini-principe van schaarste. Dit principe houdt in dat mensen sneller geneigd zijn om een product te kopen als ze het idee hebben […]
Boost je website met het wederkerigheidsprincipe: 4 praktische voorbeelden
,Wederkerigheid is 1 van de 7 beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini. Dit principe houdt in dat mensen de neiging hebben om iets terug te doen voor iemand die iets voor hen heeft gedaan. In de marketingwereld wordt dit principe vaak gebruikt om klanten aan te trekken en te behouden. In dit blog bespreken we 4 praktische […]
De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini met voorbeelden
,Onze CRO-specialisten weten als geen ander hoe belangrijk het is om de 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini te begrijpen en toe te passen om de conversieratio van een website te verhogen. Cialdini is een autoriteit op het gebied van persuasiviteit en heeft 7 principes geïdentificeerd die ons gedrag kunnen beïnvloeden. In dit blog zal ik deze […]
10 tips voor de optimale call to action (CTA) button
,Er komen veel bezoekers op jouw website, maar ze klikken maar niet op de knoppen op je website. Komt dit je bekend voor? Dan is de kans groot dat de buttons op je website niet optimaal zijn. Een call to action button is namelijk veel meer dan alleen een verwijzing naar de volgende pagina of […]
Sliders op je website? Geen goed idee!
,Heb jij een slider op je website, dan moeten we je helaas iets mededelen, want: silders zijn conversiedodend. In dit blog lees je over de drie belangrijkste redenen waarom sliders geen goed idee zijn voor je website en wat je juist wél kunt doen om dezelfde informatie op een andere manier te tonen. Heb jij […]