info@iclicks.nl
088 425 4257
placeholder

Websupport

Speciaal voor (kleinere) website aanpassingen heeft iClicks een supportafdeling ingericht. Je betaalt maandelijks een vast en relatief laag bedrag en ontvangt achteraf geen onverwachte facturen. Hieronder lees je wat er standaard onder de support werkzaamheden valt.

Kies voor websupport van iClicks

  • Binnen 24 uur hulp bij problemen
  • Geen onverwachte kosten
  • We voeren nooit werkzaamheden op factuur uit zonder jouw toestemming
  • Op werkdagen bereikbaar vanaf 09:00 tot 17:30 uur

Bekijk ook eens onze cases om te zien welke resultaten we eerder hebben behaald. Kunnen we jouw succesverhaal binnenkort toevoegen aan onze eregalerij?

Ondersteuning nodig bij het onderhouden van je website? 

Vertel ons dan meer over wie je bent en wat je doelstellingen zijn door onderstaand formulier in te vullen. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wat valt er onder websupport?

Onder websupport vallen alle kleine wijzigingen die onze 1e lijns support binnen 30 minuten voor u kan oppakken. Hierbij geldt een maximum van 6 uur per jaar. Dit zijn voornamelijk aanpassingen in tekst of foto’s. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

Klein website-onderhoud:

  • Aanpassen openingstijden (in o.a. footer, body, sidebar en eventueel header)
  • Aanpassen van tekst, bestaande teksten vervangen of verwijderen
  • Plaatsen van een foto op een pagina
  • Tarieven op pagina’s aanpassen
  • Aanpassen van het menu, items toevoegen of verwijderen
  • Aanmaken van een e-mailadres of verwijderen van een e-mailadres
  • Installeren van e-mail op een andere PC

En kleine webshop aanpassingen:

  • Toevoegen van producten, categorieën en projecten
  • Toevoegen van een nieuwsbericht/blog
  • Alle andere werkzaamheden die binnen 30 minuten kunnen worden opgepakt

Complexere verzoeken:

  • Installeren van een nieuwsbriefmodule
  • Opmaken en versturen van nieuwsbrieven
  • Toevoegen abonnees nieuwsbrieven
  • Opmaken van banners/ sliders
  • Foto’s bewerken
  • Bestelprocessen optimaliseren binnen het afrekenproces (webshop)
  • Website optimalisatie
  • Schrijven van teksten
  • Nieuw design maken

Tijdrovende wijzigingen:

Webshop aanpassingen, zoals:

  • Voorraadbeheer installeren;
  • Updaten voorraad;
  • Importfunctie producten;
  • Exportfunctie producten;
  • Toevoegen van functionaliteiten in het CMS;
  • Aanpassen van pakbon/factuur
  • Opmaak van opties binnen bestelproces
  • Toevoegen van nieuwe filters/variaties aan webshop

Nieuwe stijl verzoeken:

Stijl aanpassingen binnen huidige design, zoals:

  • Mobiele menu’s opmaken;
  • Opmaken/aanpassen van tabellen;
  • Lettertype en kleur van website aanpassen;
  • Contactformulieren customizen en/of opmaken
  • Toevoegen van extra elementen aan header (buttons, adressen)
  • Pagespeed optimalisatie
  • Google shopping / E-commerce installeren
  • Google Analytics aanmaken
  • Taalmodules installeren

Werkzaamheden buiten support

Wanneer ingediende wijzigingsverzoeken niet binnen de support vallen, dan zullen wij u altijd vooraf om akkoord vragen. Ook geven we u vooraf een prijsindicatie en een verwachte oplevertijd. Na akkoord plannen we de opdracht in en voeren we deze door. Indien u akkoord gaat met werkzaamheden die buiten de support vallen, hanteren wij een uurtarief van € 82,50,- per uur. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.

Met de strippenkaart geeft u aan ons de mogelijkheid om 10 uur á € 82,50,- excl. btw aan werkzaamheden door te voeren, die buiten de reguliere websupport vallen.

Zo werkt het:
Stuur ons via support@iclicks.nl uw websitewijziging door en krijg binnen 24 uur een reactie op uw supportaanvraag. Daarin maken we een schatting van de uit te voeren werkzaamheden en een planning wanneer deze worden uitgevoerd. De werkzaamheden 'stempelen' we af op uw strippenkaart en u ontvangt nadien een tussenstand.

Bereikbaarheid

Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur. Wij staan u direct telefonisch te woord en beantwoorden uw e-mail op werkdagen binnen 24 uur. Uiteraard kan het voorkomen dat wij uw wijzigingsverzoek niet direct kunnen oppakken. In dat geval geven we u wel direct aan of en wanneer we dit voor u kunnen doorvoeren.

Afdeling support mailen 088 425 4270