De supportpartner voor jouw website

Websupport via iClicks

Voor kleine aanpassingen of technische hulp hoef je niet telkens een offerte aan te vragen. Met onze websupport ben je snel geholpen tegen een vast maandbedrag, zonder verrassingen achteraf. Zo houd jij grip op je website én je kosten.

De drie belangrijkste voordelen van websupport via iClicks:

  • Binnen 24 uur hulp bij vragen of problemen

  • Nooit onverwachte kosten of werkzaamheden zonder akkoord

  • Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00

Ontvang - voordat je beslist om met ons samen te werken - jouw gratis groeianalyse
Ontvang jouw gratis groeianalyse
Mét nulmeting, zodat je weet waar je nu staat
Mét tenminste drie online groeikansen
Positief? Binnen 24 uur een persoonlijke intake
desktop
desktop
desktop
mobile
mobile
mobile
190+ Google reviews met een 4,7 rating
Reviews met een 4,7 rating

Wat valt er onder websupport van iClicks?

Onder onze websupport vallen alle kleine aanpassingen aan je website die snel opgepakt kunnen worden door onze 1e-lijns support. Denk aan het wijzigen van teksten, vervangen van afbeeldingen of het toevoegen van nieuwe content. Zolang de wijziging binnen 30 minuten uitgevoerd kan worden, valt deze binnen het pakket. Hiervoor geldt een totaalmaximum van 6 uur per jaar. Zo blijft je website actueel, zonder dat je telkens opnieuw offertes hoeft op te vragen.

Klein website-onderhoud
  • Aanpassen openingstijden (in o.a. footer, body, sidebar en eventueel header)
  • Aanpassen van tekst, bestaande teksten vervangen of verwijderen
  • Plaatsen van een foto op een pagina
  • Tarieven op pagina’s aanpassen
  • Aanpassen van het menu, items toevoegen of verwijderen
  • Aanmaken van een e-mailadres of verwijderen van een e-mailadres
  • Installeren van e-mail op een andere PC
En kleine webshop aanpassingen
  • Toevoegen van producten, categorieën en projecten
  • Toevoegen van een nieuwsbericht/blog
  • Alle andere werkzaamheden die binnen 30 minuten kunnen worden opgepakt
Complexere verzoeken
  • Installeren van een nieuwsbriefmodule
  • Opmaken en versturen van nieuwsbrieven
  • Toevoegen abonnees nieuwsbrieven
  • Opmaken van banners/ sliders
  • Foto’s bewerken
  • Bestelprocessen optimaliseren binnen het afrekenproces (webshop)
  • Website optimalisatie
  • Schrijven van teksten
  • Nieuw design maken
Tijdrovende wijzigingen

Webshop aanpassingen, zoals:

  • Voorraadbeheer installeren;
  • Updaten voorraad;
  • Importfunctie producten;
  • Exportfunctie producten;
  • Toevoegen van functionaliteiten in het CMS;
  • Aanpassen van pakbon/factuur
  • Opmaak van opties binnen bestelproces
  • Toevoegen van nieuwe filters/variaties aan webshop
Nieuwe stijl verzoeken

Stijl aanpassingen binnen huidige design, zoals:

  • Mobiele menu’s opmaken;
  • Opmaken/aanpassen van tabellen;
  • Lettertype en kleur van website aanpassen;
  • Contactformulieren customizen en/of opmaken
  • Toevoegen van extra elementen aan header (buttons, adressen)
  • Pagespeed optimalisatie
  • Google shopping / E-commerce installeren
  • Google Analytics aanmaken
  • Taalmodules installeren
Werkzaamheden buiten support

Wanneer ingediende wijzigingsverzoeken niet binnen de support vallen, dan zullen wij altijd vooraf om akkoord vragen. Ook geven we vooraf een prijsindicatie en een verwachte oplevertijd. Na akkoord plannen we de opdracht in en voeren we deze door. Indien akkoord gegaan wordt met werkzaamheden die buiten de support vallen, hanteren wij een uurtarief van € 110,- per uur. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.

Bereikbaarheid

Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Wij staan je direct telefonisch te woord en beantwoorden je e-mail op werkdagen binnen 24 uur. Uiteraard kan het gebeuren dat wij je wijzigingsverzoek niet direct kunnen oppakken. In dat geval geven we wel direct aan of en wanneer we dit voor je kunnen doorvoeren.

Ontvang jouw gratis groeianalyse
© 2025 | iClicks.nl Alle rechten voorbehouden.