Aanstaande verbeteringen voor gebruikers van de Conversion Optimizer en Verbeterde CPC

Logo iClicks in het zwart
Met de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC in AdWords kunt u meer conversies genereren tegen lagere kosten en de tijd beperken die u nodig heeft om uw biedingen handmatig te optimaliseren. Wanneer u een van beide gebruikt, neemt het aantal conversies gemiddeld met vijf procent toe als u uw advertentieroulatie wijzigt van ‘Optimaliseren voor klikken’ in ‘Optimaliseren voor conversies’. Dat komt omdat met ‘Optimaliseren voor conversies’ uw advertenties die meer conversies genereren, vaker worden weergegeven.

 

Om u te helpen betere prestaties te behalen met AdWords, gaan we deze opties verder aan elkaar koppelen via een reeks wijzigingen die we willen implementeren in de week van 12 november 2012.

Wat er wordt gewijzigd
· Nieuwe standaardinstelling voor advertentieroulatie wanneer de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC wordt gebruikt. Wanneer u de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC voor het eerst inschakelt in een campagne, wordt uw instelling voor advertentieroulatie standaard gewijzigd in ‘Optimaliseren voor conversies’. We raden deze instelling aan om de meeste conversies te behalen, maar u kunt natuurlijk altijd een andere optie kiezen.
· Geschikte campagnes worden overgeschakeld naar ‘Optimaliseren voor conversies’. Zoals we vorig jaar december hebben aangekondigd, worden alle campagnes waarvoor de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC wordt gebruikt en waarvoor ‘Optimaliseren voor klikken’ is ingesteld, overgeschakeld naar ‘Optimaliseren voor conversies’. U kunt zich via dit formulier tot 9 november afmelden voor deze update. Maar als u dat doet, loopt u misschien wel meer conversies mis.
· Wijziging in ‘Gelijkmatig rouleren’ voor campagnes waarvoor de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC wordt gebruikt. Eerder dit jaar hebben we aangekondigd dat campagnes waarvoor ‘Gelijkmatig rouleren’ is ingesteld, automatisch worden geoptimaliseerd voor klikken wanneer advertenties in een advertentiegroep gedurende 90 dagen niet worden gewijzigd. Wanneer de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC wordt gebruikt, worden campagnes waarvoor ‘Gelijkmatig rouleren’ is ingesteld, ook automatisch geoptimaliseerd voor conversies wanneer advertenties in een advertentiegroep gedurende 90 dagen niet worden gewijzigd.
Nadat deze wijzigingen zijn geïmplementeerd, heeft u nog steeds zelf controle over uw instellingen voor advertentieroulatie en kunt u op elk gewenst moment wijzigingen aanbrengen.
 
Meer informatie
Ga naar het Helpcentrum van AdWords voor meer informatie over de ConversionOptimizer, Verbeterde CPC of advertentieroulatie.
Geschreven door Wilfred Yeung, Product Manager
 
Geplaatst door Anass, Inside AdWords Team

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..