AdWords API nu beschikbaar voor Shopping-campagnes

10 Maart, 2014 15:24
Wij helpen u graag om in contact te komen met consumenten en uw producten op internet te promoten. Als onderdeel van dit streven bieden wij sinds februari van dit jaar Shopping-campagnes aan. Deze campagnes zijn speciaal bedoeld voor adverteerders die gebruik maken van advertenties met productvermeldingen. Shopping-campagnes zijn gebaseerd op een gestroomlijnde, retailgeoriënteerde advertentie functionaliteit en bieden rapporten en informatieve concurrentie statistieken, zoals benchmarkgegevens en vertoningspercentages.
Met veel genoegen laten we u weten dat u vanaf vandaag op grote schaal Shopping-campagnes kunt maken en beheren met behulp van de AdWords API. Daarnaast werken we samen met externe bureaus en zoekbeheer platforms die ondersteuning voor Shopping-campagnes aan hun activiteiten willen toevoegen.
De volgende informatiebronnen over Shopping-campagnes helpen u snel op weg:
Geschreven door Eric Tholomé, Director of Product Management, Google Shopping

 

Gepost door Pim, Inside AdWords Team

< Opvallende social media updates november 2016 Handhaving van Google Shopping-vereisten voor unieke product-ID′s >

Samenwerken met iClicks?

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Don van der Helm

Online Marketing Consultant

Mike Visser

Online Marketing Consultant