Belangrijke wijzigingen in de Algemene voorwaarden van AdWords

Logo iClicks in het zwart

De volgende wijzigingen zijn van toepassing op klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

Als u AdWords gebruikt, bent u akkoord gegaan met onze Algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn belangrijk voor gemeenschappelijke overeenstemming op het gebied van algemene zaken, zoals beleid, annulering, betaling, oplossing van geschillen en aansprakelijkheid.

Wegens de ontwikkelingen in onze advertentieplatforms en de wereldwijde groei moeten we een aantal wijzigingen aanbrengen om bij te blijven. Daarom introduceren we vandaag nieuwe Algemene voorwaarden voor veel AdWords-klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Wat is er nieuw?

Een van de voornaamste wijzigingen in de bijgewerkte voorwaarden is dat er ondersteuning is opgenomen voor nieuwe advertentieproducten en -services. We bieden nu bijvoorbeeld in sommige situaties advertentieweergave van derden aan, zodat u bepalingen te zien krijgt over hoe we geschillen rond advertentieweergave oplossen. Andere wijzigingen zijn bijgewerkte links naar ons beleid en een betere consistentie tussen onze advertentievoorwaarden wereldwijd.

Belangrijke actie vereist

U heeft 45 dagen de tijd om de nieuwe Algemene voorwaarden van AdWords door te lezen en hiermee akkoord te gaan. Als u de voorwaarden niet binnen 45 dagen accepteert, wordt de weergave van uw advertenties onderbroken totdat u de voorwaarden doorleest en hiermee akkoord gaat.

Als u de nieuwe Algemene voorwaarden van AdWords wilt doorlezen en hiermee akkoord wilt gaan, logt u in op uw account op https://adwords.google.com. U wordt automatisch naar een pagina met de bijgewerkte Algemene voorwaarden gebracht. Vervolgens kunt u klikken om aan te geven dat u akkoord gaat.

Worden de nieuwe voorwaarden niet weergegeven wanneer u inlogt op uw account?

Maakt u zich geen zorgen. Als de nieuwe voorwaarden niet worden weergegeven wanneer u inlogt op uw account, hoeft u op dit moment niets te doen. Aangezien we de nieuwe voorwaarden gespreid bijwerken, kunt u zijn ingepland op een later tijdstip. Het is ook mogelijk dat de voorwaarden al zijn geaccepteerd door iemand anders die u heeft gemachtigd om namens u te handelen (bijvoorbeeld een reclamebureau of iemand die financieel verantwoordelijk is voor uw accounts).

Meer informatie

We raden u aan de bijgewerkte voorwaarden zorgvuldig door te lezen. Ga naar het Helpcentrum van AdWords voor meer informatie over de wijziging in onze Algemene voorwaarden, waaronder een volledige lijst met landen en regio’s waar deze wijzigingen van toepassing zijn.

Geplaatst door Mark Martel, Team Google-advertenties

Gepost door Charis, Inside AdWords Team

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..