Introductie van AdWords Editor 10.3

Logo iClicks in het zwart

Vanaf vandaag kunt u de nieuwe versie van AdWords Editor downloaden. Dit zijn een aantal hoogtepunten: 

  • Sitelink-verbeteringen: met een nieuwe instelling voor importeren kunt u nu sitelinks importeren met dezelfde tekst, maar met verschillende URL’s. U kunt ook de goedkeuringsstatus van sitelinks bekijken en beschrijvingsregels van sitelinks toevoegen of bewerken. 
  • Demografische targeting: u kunt uw huidige demografische targeting voor AdWords toevoegen of bijwerken met de nieuwe tabbladen ‘Geslacht’ en ‘Leeftijd’ of een CSV-import. 
  • Targetingoptimalisatie weergeven: u kunt targetingoptimalisatie in- of uitschakelen voor advertentiegroepen.

En dat is slechts het begin. U kunt meer lezen over alle wijzigingen in

U kunt versie 10.3 downloaden op de AdWords Editor-website of u kunt wachten op de melding voor een automatische update. Voor meer informatie over upgraden, bijvoorbeeld hoe u niet-opgeslagen wijzigingen en opmerkingen kunt behouden, kunt u deze instructies lezen.

Om u voldoende tijd te geven voor het uitvoeren van de upgrade, wordt er nog gedurende vier maanden ondersteuning geboden voor eerdere versies van AdWords Editor. Om een probleemloos gebruik van AdWords Editor te garanderen, raden we u aan de upgrade uit te voeren vóór 7 maart 2014. Geschreven door Geoff Menegay, AdWords Editor Product Manager Gepost door Charis, Inside AdWords Team

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..