UX/CRO Specialist

Michel Dooijewaard

Door mijn brede en afwisselende ervaring in (online) marketing en e-commerce heb ik een veelzijdige blik ontwikkeld. Ik vind het leuk om me echt te verdiepen in de klant en de producten, zodat ik gerichte en praktische adviezen kan geven voor het verbeteren van de website. Waar mogelijk testen we hypotheses, maar er is ook heel veel mogelijk voor websites met minder hoge conversie aantallen. Na het werk verwissel ik de oordopjes met streaming muziek voor een goede hip-hop LP of ben ik te vinden in de dojo om karate te beoefenen. In het weekend maak ik graag tijd vrij voor een horrorklassieker of een meer recente release.

  • Uren aaneen stuk focussen op verbeterplannen en visuele optimalisaties geeft me voldoening
  • Vroeg op de fiets naar kantoor is een goede start van mijn dag
  • Af en toe even flink fysiek afzien geeft me rust en overzicht
"Een succesvolle website trekt niet alleen bezoekers, maar zet ze om in resultaten"

Michel Dooijewaard draagt bij aan de volgende

Cases

Nieuwe website Tegelpaleis

+60%
Traffic
+64%
top-10 keywords

Customer Journey optimalisatie voor Kinderkamerwebwinkel

+42%
Conversiepercentage

Optimalisaties Call-to-Actions voor gerichtere leads bij Haarkliniek de Kroon

+59%
haartesten
Ontvang jouw gratis groeianalyse
© 2025 | iClicks.nl Alle rechten voorbehouden.