Uw campagnes eenvoudiger bijwerken naar geoptimaliseerde campagnes met het nieuwe AdWords-upgradecentrum

Logo iClicks in het zwart

Met geoptimaliseerde campagnes kunt u mensen bereiken met de juiste advertenties op basis van context (zoals locatie, moment van de dag en apparaattype), zonder dat u afzonderlijke campagnes hoeft op te zetten en te beheren. Voor de meeste adverteerders is het bijwerken een eenvoudig proces met 3 stappen. Adverteerders hebben al meer dan 1,5 miljoen campagnes bijgewerkt en wisten zo uitstekende resultaten te behalen.

Nieuw upgradecentrum
Vandaag introduceren we het upgradecentrum waarmee het upgraden voor adverteerders met veel campagnes eenvoudiger wordt. Met het upgradecentrum kunt u met een paar klikken verschillende campagnes tegelijk bijwerken en campagnes samenvoegen. Als het upgradecentrum in de loop van de komende weken voor alle accounts beschikbaar komt, kunt u het openen vanuit de linkernavigatiebalk op het tabblad Campagnes. Meer informatie.

 

Nadat u nieuwe geoptimaliseerde campagnes heeft gemaakt, kunt u het beste uw extensies bijwerken voor meer controle, flexibiliteit en relevantie. Wellicht moet u ook belangrijke zoekwoorden, uitsluitingszoekwoorden, extensies of locatietargets van uw secundaire campagne die bij de samenvoeging verloren zijn gegaan, opnieuw toevoegen.

Campagnes voor alleen het Display Netwerk kunt u beter upgraden in plaats van de campagnes samen te voegen. Het upgradeprogramma biedt niet de mogelijkheid om beeldadvertenties, doelgroeptargetingcriteria en andere campagne-elementen specifiek voor het Display Netwerk samen te voegen.

 

Nadat u nieuwe geoptimaliseerde campagnes heeft gemaakt, kunt u het beste uw extensies bijwerken voor meer controle, flexibiliteit en relevantie. Wellicht moet u ook belangrijke zoekwoorden, uitsluitingszoekwoorden, extensies of locatietargets van uw secundaire campagne die bij de samenvoeging verloren zijn gegaan, opnieuw toevoegen.

Campagnes voor alleen het Display Netwerk kunt u beter upgraden in plaats van de campagnes samen te voegen. Het upgradeprogramma biedt niet de mogelijkheid om beeldadvertenties, doelgroeptargetingcriteria en andere campagne-elementen specifiek voor het Display Netwerk samen te voegen.

Het upgradecentrum kent ook een geavanceerde modus waarmee u alle campagnes in uw account kunt weergeven. Deze modus biedt meer flexibiliteit met minder begeleiding als u reeds een strategie voor samenvoegen en upgraden heeft opgezet.

Herinneringen
Vanaf 22 juli 2013 worden alle campagnes geüpgraded naar geoptimaliseerde campagnes. Tijdens het upgraden van uw campagnes naar geoptimaliseerde campagnes ontvangen we graag uw feedback via het feedbackformulier.

Geschreven door Neil Inala, Product Manager, AdWords

Gepost door Charis, Inside AdWords Team

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..