Cain
Cain is Team Lead Online Advertising bij iClicks, waar hij zijn passie in data-analyse inzet om advertentiecampagnes te optimaliseren. Met een achtergrond in HRM benadert hij online marketing vanuit een unieke invalshoek. Buiten kantooruren is Cain een fervent zeiler, waarbij hij ontspant op de golven en geniet van de frisse wind.
Lees mijn geschreven blogs
Hoe generatieve AI de toekomst van PPC-advertenties vormgeeft
Het zal veel mensen niet ontgaan zijn, maar sinds de lancering van ChatGPT door OpenAI in december hebben veel mensen voor het eerst kennisgemaakt met generatieve AI. Er ontstond een tweestrijd tussen mensen die gelijk op zoek gingen naar de mogelijkheden binnen hun werk en dagelijkse leven, en de mensen die met argwaan naar het […]
Google lanceert Bard in Nederland
Het is een spannende tijd in de wereld van kunstmatige intelligentie (AI), waarin baanbrekende innovaties de grenzen voortdurend verleggen. Een van die innovaties, Google Bard, de belangrijkste concurrent van OpenAI’s ChatGPT, is nu live in Nederland en beschikbaar in het Nederlands. In mei werd Google Bard al in 180 landen uitgerold, maar vanwege de complexe […]