Myrthe

In 2022 begon ik mijn avontuur bij iClicks als trainee. Na een leerzame periode van twee jaar heb ik het Content Traineeship in 2024 succesvol afgerond. In die periode leerde ik al werkend en lerend de fijne kneepjes van het vak. Als content trainee word je meteen volledig opgenomen in het team: je krijgt je eigen klantenbestand en je wordt actief betrokken bij projecten. Bij iClicks werken veel jonge mensen die net als ik een enorme passie hebben voor online marketing. Samen brengen we een frisse, energieke blik in projecten voor een divers klantenbestand. Het is belangrijk om flexibel te kunnen schakelen tussen verschillende projecten en klantbehoeften.

Elke dag zet ik me in om content te creëren die niet alleen naadloos aansluit bij de visie van onze klanten, maar ook hun verwachtingen overtreft. Mijn passie ligt in het schrijven en optimaliseren van pakkende teksten die echt impact maken. Bovendien heb ik een grote liefde voor fotografie, waarmee ik bedrijven ondersteun in het visueel versterken van hun merk. Af en toe schrijf ik een blog voor op de website van iClicks, waar ik kennis deel over (nieuwe) ontwikkelingen in ons vakgebied.

Buiten werktijd ben ik graag in de keuken te vinden, waar ik experimenteer met nieuwe recepten. Verder ben ik een echte Netflix-binger; ik kan gerust een hele serie in één keer uitkijken. Ik houd enorm van spelletjesavonden organiseren met vrienden of een avondje marshmallows roosteren bij een kampvuurtje. Daarnaast geniet ik enorm van cabaretvoorstellingen of een goed concert. Mijn nagels lak ik het liefste gewoon zelf, zodat ik kan experimenteren met leuke kleuren en designs. Als ik niet met mijn nagels bezig ben, dan ben ik vast met mijn camera op zoek naar het perfecte plaatje. Kortom: ik houd van afwisseling, creativiteit en gezelligheid, zowel in mijn vrije tijd als in mijn werk.

Lees mijn geschreven blogs

Leer effectief schrijven voor B2B en B2C

Schrijven voor een zakelijke doelgroep (B2B) vraagt een totaal andere aanpak dan schrijven voor consumenten (B2C). Beide doelgroepen hebben andere verwachtingen en beslissingsprocessen, maar één ding blijft hetzelfde: je boodschap moet raak zijn. Hoe stem je je tekst af op jouw lezer, ongeacht of die lezer een manager of een consument is? In dit blog […]

5 redenen waarom fotografie belangrijk is voor jouw bedrijf

In de digitale wereld van vandaag spelen visuele elementen een grote rol in hoe jouw bedrijf wordt waargenomen. Of het nu op social media of je website is, professionele fotografie helpt je merk te versterken en een goede eerste indruk te maken. Stockfoto’s kunnen generiek overkomen, terwijl op maat gemaakte bedrijfsfoto’s jouw authenticiteit benadrukken en […]

Zo gebruik je de ‘kill your darlings’ methode

Als schrijver hoor je vaak de term ‘kill your darlings’. En nee, we hebben het niet over de romantische/thriller film uit 2013, maar over een effectieve schrijfmethode. Maar wat betekent deze uitdrukking precies? Waarom is het zo belangrijk? En hoe pas je het effectief toe? In deze blog leggen we het je uit en geven […]

Hoe Google Trends jou helpt met nieuwe contentideeën

Een stijgende grafiek met een blauwe raket die opstijgt en de tekst Google Trends voor nieuwe contentideeën

In de snel veranderende digitale wereld is het essentieel om op de hoogte te blijven van wat er leeft onder je doelgroep. Of je nu content creëert, markttrends analyseert of bijvoorbeeld een journalist bent, begrijpen wat mensen drijft en interesseert kan het verschil maken. Hier komt Google Trends om de hoek kijken – een krachtige […]

Zo schrijf je een persbericht dat wél opvalt

In de dynamische wereld van public relations (PR) is het persbericht een onmisbaar instrument. Het is de brug tussen jouw verhaal en de media, de kans om jouw nieuws te delen met de wereld. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw persbericht opvalt tussen de honderden berichten die dagelijks de redacties binnenstromen? In dit blog […]

Hoe je met de juiste woordkeuze online conversies verhoogt

In de wereld van online marketing draait alles om het genereren van conversies. Of het nu gaat om het verkopen van producten, het verzamelen van leads of het krijgen van abonnees voor je nieuwsbrief. Elke website-eigenaar streeft ernaar om zoveel mogelijk bezoekers om te zetten in actiegerichte resultaten. Maar wat als ik je zou vertellen […]

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..