Sandy
Sandy is Data & Advertising Specialist en met haar data science achtergrond ligt haar passie in datagedreven marketing. Deze combinatie maakt zij graag zodat ze de prestaties van campagnes kan analyseren en optimaliseren. Het ontwikkelen van voorspellende modellen en trends identificeren ligt helemaal in haar straatje! In haar vrije tijd geniet Sandy vaak van een gezellig diner met vrienden, of is ze zelf aan het experimenteren in de keuken. Ook gaat ze met liefde op reis om nieuwe culturen te ontdekken en te genieten van een cocktail op het strand.
Lees mijn geschreven blogs
Datagedreven marketing: de kracht van attribution modeling
Binnen marketing is het van belang om te begrijpen welke kanalen en/of campagnes bijdragen aan het genereren van waardevolle conversies. Dit geldt voor zowel leads als transacties. Wanneer marketeers deze informatie benutten kan het ze in staat stellen om budgetten effectiever te besteden en strategieën te optimaliseren. Eén van de krachtigste instrumenten om deze waardevolle […]
Predictive analytics in marketing: het voorspellen van klantgedrag
De dynamische en veranderende aard van marketing zorgt ervoor dat bedrijven en ondernemers op een andere manier kijken naar interne en externe optimalisaties. Een snelgroeiend onderdeel hiervan is het voorspellen van trends en klantgedrag. Dit wordt ook wel predictive analytics genoemd en is een onmisbaar gedeelte binnen de marketingstrategie. Het is een krachtig onderdeel van […]